بیا ره توشه برداریم
هیئت مدیره مشترک

 


بیا ره‌توشه برداریم...
- انجمن، جایی است برای هم‌افزایی، همراهی‌، هم‌اندیشی و همدلی. اینجا حاصل کوشش‌های یک جمع است که به بار می‌نشیند و سرافرازیم که با همراهانی همدل و همسو گرد هم آمده‌ایم تا گامی هرچند کوچک برای سربلندی و پیشرفت دختران و زنان کارآفرین و خوش‌فکر میهن‌مان برداریم.

- در کنار این کارهای جمعی، همواره نگاه‌مان به خرسندی و خشنودی اعضای پرتلاش انجمن نیز بوده و تا جایی که اسباب آن فراهم بود سعی کردیم با یاری یکدیگر و با رایزنی‌ها و استفاده از ظرفیت‌های موجود، بستری فراهم کنیم تا این مهربانوان فرهیخته کشورمان که همگی از جامعه زنان کارآفرین کشورمان هستند بتوانند در کنار همت بالایی که برای توان‌افزایی دیگر زنان جامعه دارند از مزایای حضور در این انجمن نیز بهره‌مند شوند.

- اهتمام انجمن برای قرار گرفتن در فهرست مبادی خلاق که طی سال‌های قبل رقم خورد و توانستیم بستری فراهم کنیم تا شرکت‌های عضو انجمن در مسیری هموارتر، خلاق شوند؛ یکی از این مزایا بود. همچنین در سال جاری در قلب کمیته روابط عمومی انجمن، بخش امور رفاهی راه‌اندازی شد تا به‌واسطه آن بتوانیم خدمات گوناگونی را که بنابر فرصت‌ها و ظرفیت‌های پیش رو فراهم می‌شوند با تخفیف‌ و مزایای ویژه در دسترس اعضای انجمن و خانواده‌های ارجمندشان قرار دهیم.

- انجمن همواره تلاش کرده با برگزاری وبینارها، کارگاه‌های تخصصی و نشست‌های موضوعی، بستر فرهنگی خوب و ارزشمندی برای اعضا فراهم کند تا با افزایش دانش روز و اشتراک‌گذاری تجربیات و اندوخته‌هایشان در این محافل بتوانند در رشد کسب‌وکار خود قدم‌های بزرگ و جدیدی بردارند.

- و بدون تردید، همه اینها برآمده از ظرفیتی است که با حضور تک‌تک اعضای انجمن برای آن فراهم شده است. ما اینجا همدیگر را داریم تا با هم و در کنار هم، رشد کنیم و دستی هم بر آتش بالندگی دختران و زنان سرزمین‌مان داشته‌باشیم. ره‌توشه ما در این راه پرفرازونشیب، کوله‌بار اندوخته‌ها و آموخته‌های همه اعضای این جمع است.

جهت دانلود متن کامل ویژه نامه کلیک کنید.

چهل‌وسومین شماره فصلنامه انجمن زنان کارآفرین، منتشر شد.
پاییز 1402