جلسه هماهنگی با مدیر دفتر نمایندگی انجمن در شهر کرمانشاه
22 بهمن 1398



نشست مشترک شریفه حق شناس، نماینده انجمن در کرمانشاه و خانم ها یارعلی و قاجار از اعضای انجمن، یک شنبه ۲۰ بهمن ماه ۹۸ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن زنان کارافرین، این نشست به منظور هماهنگی و آمادگی برای افتتاح دفتر نمایندگی کرمانشاه، برگزاری کلاس آموزشی وطرح مهارت آموزی برای ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه رازی برگزار شد.
همچنین در همین راستا روز ۲۱ بهمن ۹۸، جلسه ای با حضور مدیر کل امور بانوان، خانم دکتر احمدی (مدیر پارک علم و فناوری،) و تنی چند از اعضای انجمن زنان کار آفرین کرمانشاه و سرکار خانم حق شناس و خانم ها یارعلی و قاجار در دفتر امور بانوان در استانداری کرمانشاه برگزارشد.
در این جلسه ابتدا خانم حق شناس توضیحاتی در مورد فعالیت دفتر نمایندگی و انجمن ارائه نموده و سپس در مورد چگونگی برگزاری کلاس مهارت آموزی برای دانشجویان بحث و هماهنگی صورت گرفت.
در ادامه مقررشد در روزهای هفتم و هشتم اسفند ، همزمان با افتتاح دفتر نمایندگی، کلاس آموزشی دانشجویان با همکاری دانشگاه، انجمن زنان کارآفرین کرمانشاه، انجمن زنان ملی و کانون رشد و شکوفایی دختران در پارک علم و فناوری و همراهی سازمان فنی و حرفه ای برگزار شود.
همچنین بازدیدی از محل کسب و کار خانم صادقی در حوزه پشم گوسفند و تولید کالای خواب ارگانیک و پشمی انجام شد.
گفتنی است، در این سفر بدلیل کمبود وقت ،جلسه مشاوره خانم یارعلی با خانم امیریان ( یکی از فعالان اجتماعی سرپل ذهاب) در فرودگاه انجام شد.


گرامیداشت روز زن
27 بهمن 1398