هشتمین وبینار انتقال تجارب و‌معرفی الگوهای موفق کارآفرینی زنان در دانشگاه کردستان چهارشنبه ۵ آذرماه ساعت ۹ تا ۱۳
15 آذر



هشتمین وبینار از سلسله وبینارهای آموزشی “انتقال تجارب کارآفرینی زنان و معرفی الگوهای موفق در دانشگاهها”
استان کردستان، دانشگاه کردستان، ۵ آذرماه، ساعت ۱۳-۹
در مسیر توسعه و ترویج کارآفرینی، فعالیت های آموزشی، پژوهشی، ترویجی و فرهنگی مختلفی صورت گرفته و حتی ساختارهای متنوعی نظیر مراکز رشد دانشگاهی و غیر دانشگاهی، پارکهای علم و فناوری، مراکز کارآفرینی دانشگاهی، سازمان همیاری اشتغال فارغ التحصیلان و … نیز برای پشتیبانی از کارآفرینان ایجاد شده است. یکی از موضوعاتی که در مسیر توسعه کارآفرینی کمتر مورد توجه قرار گرفته است، موضوع شناسایی و معرفی الگوهای بومی کارآفرینی در سطح جامعه و خصوصاً مجامع دانشگاهی است. البته در این بخش برخی دانشگاه ها بادعوت از کارآفرینان محلی یا حتی ملّی تا حدی به این موضوع توجه کرده اند، اما این تمام چیزی نیست که انتظار می رود از معرفی الگوهای کارآفرینی بومی بهره گرفته شود.
بنابراین انجمن ملی زنان کارآفرین به عنوان یک نهاد موثر در اکوسیستم کارآفرینی به ارائه مدلی جهت توسعه کارآفرینی با استفاده از الگوهای موفق کسب و کار و کارآفرینی در جامعه مبادرت ورزیده است. بدیهی است مدل ارائه شده فقط می تواند قطعه ای از پازل بزرگ استراتژی های توسعه کارآفرینی در کشور باشد و پیرو تفاهم نامه ای با معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری هشتمین وبینار از سلسله وبینارهای “انتقال تجارب کارآفرینی زنان و معرفی الگوهای موفق در دانشگاهها” را در استان کردستان با همکاری دانشگاه کردستان در تاریخ ۵ آذرماه همزمان با هفته جهانی کارآفرینی برگزار می نماید.
در این وبینار همچون روال وبینارهای انتقال تجارب، با تجربه زیسته دو بانوی کارآفرین از استان کردستان آشنا می شویم و کارآفرینان استان از سبک زندگی کارآفرینانه خواهند گفت:
خانم سیران سعیدی، سرمایه گذار و مدیر آرامشکده بانوان کاریز، اولین مجموعه ماساژ و ابدرمانی استان کردستان
مدرس مراقبتهای پوست سازمان فنی حرفه ای
خانم ناهیده‌ محمدعلیزاده‌ طلسچی، مدیر کارگاه‌ تولیدی‌ مصنوعات‌ بتنی‌ طرح‌ چوب، رئیس انجمن‌ حمایت‌ از زنان‌ آسیب‌دیده‌ اجتماعی‌ نسیم‌ مهربانی‌ کردستان و کارآفرین اجتماعی
برای حضور در وبینار می توانید از طریق لینک زیر وارد شوید:

http://meet.uok.ac.ir/ch/women.entrepreneurial



هفته پژوهش مبارک
22 آذر 1399