پیام نوروزی انجمن زنان کارآفرین در دورهمی نوروزی
4 اردیبهشت 1403

قرائت پیام نوروزی انجمن توسط خانم رویا کوهستانی مدیرعامل به نمایندگی هیات مدیره:

سرسبزی این بهار را نیز همانند بهاران پیشین با رنگ همراهی و همدلی درمی‌آمیزیم و در سایه وجود ارزشمند بانوان پیشکسوتمان‌ که سرمایه‌های ارزشمند انجمن هستند امسال نیز اینجا در کنار همدیگر برای پیشرفت و رشد خود و بالندگی دختران و زنان سرزمین‌مان تلاش می‌کنیم و دستان یکدیگر را رها نمی‌کنیم.
سالی که پشت سر گذاشتیم را با دورهمی‌ها و نشست‌های تخصصی با موضوعات گوناگون به لذت آموختن و یاد گرفتن بیشتر گره زدیم و از همدیگر بسیار آموختیم. انجمن همواره تلاش کرده با برگزاری وبینارها، کارگاه‌های تخصصی و نشست‌های موضوعی، بستر فرهنگی خوب و ارزشمندی برای اعضا فراهم کند تا با افزایش دانش روز و اشتراک‌گذاری تجربیات و اندوخته‌هایشان در این محافل بتوانند در رشد کسب‌وکار خود قدم‌های بزرگ و جدیدی بردارند.
جلسات مستمر کارگروه‌ها و کمیته‌ها برای بهبود و افزایش کیفیت عملکرد انجمن همواره مد نظر انجمن بوده و در سالی که گذشت کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف انجمن با برقراری ارتباط با نهادها و سازمان‌های مختلف به دنبال تفاهم‌نامه‌ها و جلب همکاری‌های سازنده با ارگان‌های مختلف بوده‌اند تا از ظرفیت‌های آنها برای رشد و بالندگی کارآفرینی زنان بیشترین بهره را ببریم.
قبلا دوره نخست جایزه آزاده را با نام و یاد آزاده داننده عزیزمان، برای تشویق دختران و زنان گوشه‌وکنار سرزمین‌مان برگزار کردیم و امسال نیز دوره دوم آن را به کمک بانوان فرهیخته و دانای انجمن و همراهی بسیاری از دیگر از عزیزان، برگزار خواهیم کرد.
در سالی که پشت سر گذاشتیم، بخش امور رفاهی درون کمیته روابط عمومی انجمن راه‌اندازی شد تا به‌واسطه آن بتوانیم خدمات گوناگونی را که بنابر فرصت‌ها و ظرفیت‌های پیش رو فراهم می‌شوند با تخفیف‌ و مزایای ویژه در دسترس اعضای انجمن و خانواده‌های ارجمندشان قرار دهیم.
هم‌زمان با بزرگداشت روز جهانی زن در سرتاسر جهان، ما نیز در انجمن برنامه‌هایی داشتیم؛ ازجمله نشست تخصصی شمول زنان که به کوشش کمیته بین‌الملل برگزار شد و طی آن از اندیشه و نگاه‌های ارزشمند سخنرانان نشست، کسب تجربه کردیم.
همچنین در سالی که گذشت اعضای جدیدی به جمع‌مان افزوده شدند که امید داریم حضور پرتوان‌شان بر شهامت ما در ادامه دادن راه این انجمن بیفزایید. دفتر نمایندگی‌مان را در رشت رسما افتتاح کردیم و عزم‌مان را برای هم‌افزایی بیشتر با دفاتر نمایندگی‌مان در استان‌ها جزم کردیم تا با یاری و همراهی همدیگر، راه پیشرفت زنان و دختران توانمند سرتاسر سرزمین‌مان را هموارتر کنیم.
اگرچه همیشه در مسیر رشد و شکوفایی، چالش‌ها و موانعی وجود دارد. اما در این جمع، همواره با همبستگی و پشتیبانی از یکدیگر، راه عبور از این موانع را یافتیم چراکه ما در اینجا از کوله‌بار اندوخته‌ها و آموخته‌های تک‌تک اعضای این جمع نصیب و بهره برده‌ایم و خواهیم برد.
اهداف انجمن در سال 1403 :
- افزایش درآمد انجمن
- برنامه ریزی برای توسعه برند انجمن
- افزایش تعداد دفاتر نمایندگی ها
- کمک به بهره وری مدیریتی اعضا

برنامه های پیشنهادی سال 1403 :
- بازآرایی کمیته ها و کارگروه ها
- اجرای جایزه نوآوری آزاده 2 ( در پاییز)
- تعریف پروژه های جدید درآمد زا
- برگزاری جشن بیست سالگی انجمن ( مردادماه )
- احیا سفرهای استانی
- برگزاری همایش سالیانه ( فصل چهارم سال- برنامه ریزی با توجه به حجم کارهای انجمن در نیمه دوم سال )

یادداشت های اعضا در رسانه ها به مناسبت روز ملی کارآفرینی
3 اردیبهشت 1403